מדיניות משלוחים והחזרות אתר No angels

מדיניות משלוחים והחזרות

לקוחות יקרים,
אנחנו מודים לך שבחרתם לרכוש באתר No Angels.
משלוחים
התהליך מאוד פשוט! הפריטים שרכשת יארזו בחבילה אטומה ודיסקרטית ללא כל זיהוי למוצרים או לאתר, וישלחו לכתובת שציינת בעת ההרשמה, לרוב תוך יום עסקים אחד, ולא יאוחר משני ימי עסקים.
המשלוח יישלח ע”י דואר ישראל, או באמצעות שליח פרטי אשר יתאם טלפונית טרם הגעתו זמן ומקום מסירה.

זמני אספקה
החבילה תשלח אליכם ע”י שליח עד הבית או המשרד ומספר מעקב ישלח אלכם לתיבת הדואר האלקטרוני שציינתם ( שימו לב, בדקו גם את תיקיית הספאם), כך שתוכלו לדעת בכל זמן איפה את סטטוס החבילה שלכם. 

זמן מסירה משוער ע”י שליח אקספרס פרטי 1- 3 ימי עסקים*. החבילה תשלח אליך באמצעות שליח אקספרס אשר יגיע עד לביתכם או למקום העבודה. השליח יתקשר לתאם לפני הגעה. 

* זמן אספקה עלול להשתנות מישוב לישוב, תחומי הקו הירוק, אילת והערבה ובימי חג ובימי מכירות מיוחדים כגון Black Friday.

החזרות
במידה ותרצו להחזיר את המוצר שקניתם מכל סיבה (בתנאי שלא נעשה בו שימוש, הוסרו התוויות או נגרם לפריט או לאריזה נזק), נשמח להשיב את כספכם בחזרה – ללא דמי ביטול, אך בתשלום דמי המשלוח חזרה.

כדי לעשות זאת, אנא פנו ישירות לצוות אתר no angels תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת החבילה, לשם תיאום החזרת המוצר.
ההחזר הכספי יינתן במידה ולא נעשה שימוש בפריט, באריזתו המקורית, עם התווית המקורית ושלא נפל בו שום פגם או נזק. ההחזר הכספי יתבצע רק כאשר הפריט יגיע למשרדי פרונטו מודה ויהיה רק בעבור המוצרים אשר הוחזרו.

הזיכוי הכספי יונפק תוך מקסימום 7 ימים ממועד קבלת הפריט חזרה, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הזיכוי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה גם באופן זה, ועסקה שחויבה באמצעות תשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

מוצר פגום – אם קרה וגילית מוצר עם פגם בייצור אנו מתנצלים. אנא פני מיד עם קבלת המוצר ישירות לצוות האתר ושליח כבר בדרך אלייך לאיסוף המוצר והחלפתו.

מדיניות החזרת מוצר – קטגוריית הלבשה תחתונה

לפי הנחיות משרד הבריאות, ועל פי חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 כולל חקיקת משנה, לא תתאפשר החלפת מוצרי הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים.

יחד עם הנאמר לעיל, חברת פרונטו מודה מאפשרת החלפת מוצרים מסוימים בתנאים ברורים. ניתן ליצור קשר במייל [email protected] או בטלפון: 08-9955311 ולברר כל מקרה לגופו.

קישור לאתר המועצה הישראלית לצרכנות:

 http://www.consumers.org.il/category/group-2 

http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

קישור לאתר ההסתדרות החדשה – רשות הצרכנות:

https://www.histadrut.org.il/files/452972%20Histadrut%20Hoveret.pdf

קישור לאתר משרד הכלכלה חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 – כולל חקיקת משנה:

http://www.moital.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm

מבצעים, ביטולים ודמי משלוח

– פריט שנרכש בזמן מבצע ניתן להחזרה תוך 12 ימי עסקים בלבד וההחזר הכספי ייקבע על פי המחיר בעת הרכישה.

– הזמנות שיבוטלו עוד בטרה האספקה ללקוח, יחויבו בדמי משלוח.

– חברת פרונטו מודה שומרת לעצמה את הזכות לבטל חלק מהעסקאות, או לא לשלוח חלק מהמוצרים שהוזמנו. למען הסר ספק, עסקאות או פריטים שיבוטלו יתואמו מול הלקוח ויזוכו במלואם.